Bestellen & betalen

Betaalmethodes

  • iDEAL;

Uw bestelling betaalt u heel eenvoudig met iDEAL. Dit betekent dat u het bedrag online voldoet via internetbankieren. Betalen via iDEAL is mogelijk bij de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, Knab, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Bij uw online bestelling, selecteert u de betaalmethode iDEAL. U wordt dan doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving; hier staat de betaling voor u klaar. Nadat u de stappen hebt doorlopen, wordt het bedrag direct van uw rekening afgeschreven. Vervolgens keert u automatisch terug naar onze website waar u uw bestelbevestiging vindt. Deze ontvangt u ook per e-mail.

  • Master- en Visacard;

Online kunt u de bestelling ook betalen met Mastercard of Visacard. Dit is eenvoudig en veilig. Bij het afronden van uw online bestelling, selecteert u de betaalmethode Visa of Mastercard. Als u alle gegevens hebt ingevuld, keert u automatisch terug naar onze website waar u uw bestelbevestiging vindt. Deze ontvangt u ook per e-mail. Het bedrag ziet u terug op uw volgende betalingsoverzicht. U kunt dit bedrag controleren voordat het van uw rekening wordt geboekt.

  • Paypal;

Gebruik bij uw online bestelling uw digitale portemonnee van PayPal. Een veilige en handige betaalmethode, waarbij u niet steeds uw credit card gegevens of random reader nodig hebt. Het enige wat u nodig hebt is een e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Betalen met PayPal is bij Wave altijd gratis. Kies in het winkelmandje voor betaling met PayPal en u wordt doorgestuurd naar de

Het aanbod

Bij ieder product dat je via www.wavebymline.nl koopt, worden de volgende gegevens vermeld:
• De prijs van het product. Deze prijs is inclusief btw.
• Als het een tijdelijke aanbieding is: de geldigheidsduur van de bij het product vermelde prijs.
• Het al dan niet van toepassing zijn van een herroepingsrecht (zie ook verderop: ‘jouw herroepingsrecht’).
• Een omschrijving van de voornaamste kenmerken van het product.
• De garantietermijn.

Voor vragen over het product kun je contact leggen met Customer Service.

Het plaatsen van je bestelling

Je kunt jouw bestelling zelf online plaatsen via de webwinkel van Wave. Wave wordt altijd door een pakketdienst bij het opgegeven adres bezorgd. Meer informatie over de levering en de leveringsvoorwaarden vind je verderop in deze online verkoopvoorwaarden.

Bestelbevestiging

Indien je het aanbod langs elektronische weg hebt aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door DBC Nederland /Wave is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

Direct na jouw bestelling ontvang je via e-mail een orderbevestiging. Hierop tref je onder andere een ordernummer aan. Houd dit nummer bij de hand als je vragen hebt over jouw order. De overeenkomst op afstand komt tot stand op het moment dat je de orderbevestiging ontvangen hebt. Ontvang je geen orderbevestiging? Controleer dan eerst of deze in jouw spambox terechtgekomen is. Als dat niet het geval is, neem dan alstublieft contact op met de Customer Service. Wij controleren dan of wij jouw bestelling ontvangen hebben.

Bestelling wijzigen/annuleren

Het is niet mogelijk om de bestelling te wijzigen of annuleren na bevestiging van jouw order. Mocht je het product toch niet wensen te ontvangen, dan kun je het matras direct retourneren na ontvangst.