Privacy- en cookiebeleid

Jouw privacy is een serieuze zaak. Omdat wij persoonsgegevens van je opvragen, bijvoorbeeld wanneer je een aankoop doet in een (web)winkel, vinden wij het belangrijk om je te laten weten wat er met die gegevens gebeurt.

Wij respecteren jouw privacy en doen er dan ook alles aan om jouw privégegevens ook echt privé te houden. De manier waarop wij met jouw gegevens omgaan is geheel volgens de geldende (Europese) privacy wetgeving.

In deze privacyverklaring leggen wij uit welke gegevens wij van je verzamelen en voor welk doel wij dit doen. Daarnaast lichten wij toe hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens en wat jouw rechten op dat gebied zijn.

Deze privacyverklaring is van toepassing op iedere verwerking van persoonsgegevens van onze (potentiële) klanten en gebruikers van onze website.

De verklaring geeft antwoord op de volgende vragen:

 

Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van je persoonsgegevens?

Dit is de privacyverklaring van DBC Nederland. DBC Nederland is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder het nummer 17 134 757 en is gevestigd aan de Linie 27 in (5405 AR) Uden. DBC Nederland is de verantwoordelijke voor de verwerking van gegevens. DBC Nederland stelt vast welke gegevens worden verwerkt, op welke manier, met welk doel en voor hoe lang.

Welke persoonsgegevens verwerken wij en met welk doel?

Hieronder geven wij per situatie weer welke persoonsgegevens wij van je opvragen en voor welk doel wij de gegevens gebruiken.

Winkelbezoek

Gegevens voor offertes en bestellingen
Voor de gegevens die wij van je in winkels opvragen voor offertes en bestellingen verwijzen wij je graag naar het onderdeel Offertes en bestellingen.

Bezoek aan website

Cookies
Zodra je rondkijkt op de website van Wave by M line en bijvoorbeeld in het menu klikt, worden er cookies geplaatst. Cookies zijn eenvoudige kleine tekstbestanden die door jouw browser worden opgeslagen op de harde schijf of in het geheugen van jouw computer of mobiele apparaat. Cookies kunnen jouw computer of apparaat, of de bestanden die daarop zijn opgeslagen, niet beschadigen.
Met deze cookies volgen wij en derden jouw internetgedrag op onze website. Zo kunnen wij volgen welke zoektermen je gebruikt en welke producten je aanklikt of bestelt.

Op basis daarvan kunnen wij je advertenties tonen die gebaseerd zijn op jouw persoonlijke interesses, meten we de effectiviteit van advertentiecampagnes en gebruiken we deze informatie om je gepersonaliseerde berichten te tonen op social media. Dat is niet alleen handig voor ons maar ook voor jou. Zo kunnen we bijvoorbeeld registeren dat je op zoek bent naar een nieuw matras en je een advertentie laten zien met onze nieuwste matrascampagne. We hoeven je dan dus niet te vermoeien met aanbiedingen van boxsprings want daar ben je immers niet naar op zoek.
Wil je meer weten over cookies en welke cookies wij precies plaatsen? Bekijk dan het speciale kopje ‘Cookies’ onderaan deze pagina.

Gegevens voor offertes en bestellingen
Voor de gegevens die wij van je in onze webshop opvragen voor offertes en bestellingen verwijzen wij je graag naar het onderdeel Offertes en bestellingen.

Offertes & bestellingen

Als je in de (web) winkel een offerte opvraagt of een bestelling plaats voor het Wave matras, vragen we persoonlijke gegevens van je zodat wij de offerte of bestelling in onze administratie kunnen verwerken. Welke persoonsgegevens slaan we precies op en met welk doel?

Aanhef, voornaam, achternaam
Deze gegevens worden gebruikt om een bestelling of offerte op jouw naam te zetten. Daarnaast kunnen we je netjes een bevestiging sturen van jouw bestelling of offerte en je bij jouw naam aanspreken. Dat is wel zo klantgericht.
In sommige gevallen is degene die de bestelling plaatst of de offerte aanvraagt iemand anders dan de ontvanger van de bestelling of offerte. In dat geval slaan we zowel de gegevens op van de opdrachtgever als van de ontvanger.

Adresgegevens
Wave wordt in de meeste gevallen (zoals bij online aankopen) bij je thuis bezorgd. We gebruiken dan jouw adresgegevens om de producten van jouw bestelling af te leveren op het juiste adres.
Indien het bezorgadres anders is dan het adres van de opdrachtgever en/of het factuuradres, zullen wij ook het adres van de opdrachtgever en het factuuradres opvragen en opslaan.

Telefoonnummer
We gebruiken jouw telefoonnummer wanneer wij een belangrijke mededeling moeten doen over jouw aankoop (bijvoorbeeld over de wijziging van de leverdatum of tijdstip of als jouw aankoop niet meer op voorraad is).

E-mailadres
We gebruiken jouw e-mailadres voor informatie over jouw aankoop en het verdere verloop van jouw bestelling. Zo informeren wij je per email over de bevestiging van jouw bestelling, bestellingwijzigingen en de levering.

Betaalgegevens

Wij gebruiken een beveiligde betaalomgeving. Wanneer je in de webshop met de pin of creditcard betaalt, worden jouw betaalgegevens in onze administratie opgeslagen om de betaling aan je bestelling te kunnen koppelen.
Daarnaast gebruiken we jouw bankrekeningnummer als je geld van ons terugkrijgt, bijvoorbeeld in geval van een retour.
Wanneer je online met Ideal, PayPal of Creditcard betaalt, sturen we jouw betaalgegevens vanuit onze beveiligde omgeving rechtstreeks naar Adyen. Zij voeren onze online betalingen uit. DBC Nederland slaat in die gevallen nooit zelf betaalgegevens op. Wij krijgen dus jouw bankgegevens niet te zien, Adyen vertelt ons alleen of de betaling is gelukt of niet.

Retour en service

Als je niet tevreden bent over jouw product of als er iets mis mee is, wil je natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden. En wij willen er natuurlijk alles aan doen om je zo snel mogelijk weer tevreden te maken. Om die reden kun je jouw product(en) retour sturen. Welke persoonsgegevens slaan we precies op en voor welk doel?

Ordernummer en ordergegevens
Zodra je bij onze Customer Service terecht komt, is het van belang dat duidelijk is over welke aankoop en producten je vragen hebt, zodat wij je zo goed mogelijk verder kunnen helpen.

Aanhef, voornaam, achternaam
Indien je een klacht of vraag hebt over jouw product neem je contact op met de Customer Service. In dat geval vragen we om jouw aanhef, voornaam en achternaam, zodat we een afspraak kunnen inplannen voor de ophaalservice bij een retour.

Adresgegevens
Indien je een klacht of vraag hebt over jouw product neem je contact op met de Customer Service. In dat geval vragen we om jouw adresgegevens, zodat we weten waar we het product op mogen halen voor retour.

E-mailadres
We slaan jouw e-mailadres op zodat we je een bevestiging kunnen sturen als er een serviceafspraak is ingepland.

Telefoonnummer
We gebruiken jouw telefoonnummer wanneer wij een belangrijke mededeling moeten doen over jouw serviceafspraak.

Opname gesprek klantenservice
Zodra je telefonisch contact opneemt met onze klantenservice, bijvoorbeeld omdat je een vraag of klacht hebt over een bestelling, kan het zijn dat wij gesprekken opnemen voor trainingsdoeleinden. Dit doen wij om (nieuwe) medewerkers te kunnen trainen en zo onze service te verbeteren. Indien wij gesprekken opnemen word je daar altijd voorafgaand aan het gesprek op geattendeerd. Indien je tijdens het gesprek aangeeft dat je niet wil dat het gesprek opgenomen wordt dan zorgen wij ervoor dat deze opname direct verwijderd wordt na afloop van het gesprek. Mocht je pas later beseffen dat je het gesprek verwijderd wil hebben, dan dien je opnieuw contact op te nemen met de Customer Service.

Analyse van vragen binnen Customer Service
De informatie die bij onze Customer Service binnenkomt, analyseren wij bovendien om inzicht te krijgen in de behoeften van onze klanten met betrekking tot de service. Hierbij wordt echter alleen geanalyseerd op bijvoorbeeld het soort en aantal vragen die wij binnenkrijgen. Er worden daarbij dus geen persoonsgegevens verwerkt.

Product review en klanttevredenheid

Of het nu gaat om jouw ervaring in de webshop, in een fysieke winkel of om de bezorging van je bestelling(en), wij vernemen natuurlijk graag of wij naar jouw volle tevredenheid van dienst zijn geweest en waar en hoe wij onze dienstverlening verder moeten verbeteren, zodat wij je en andere klanten in de toekomst nog beter kunnen bedienen. Daarom vragen we je op meerdere momenten om feedback. Hieronder vind je hoe en wanneer wij je om feedback kunnen vragen.

Per e-mail: klanttevredenheidsonderzoek na aankoop van je bestelling
Eén dag na de aankoop van je bestelling ontvang je van ons een e-mail met de vraag of je jouw ervaring in de winkel of op de site wil beoordelen. Hiervoor gebruiken we uiteraard jouw e-mailadres en naam zodat we de e-mail kunnen personaliseren.
Daarnaast slaan we, in geval van een winkelaankoop, op in welke winkel je jouw aankoop hebt gedaan en bij welke verkoper dit is geweest. Op die manier kunnen wij de klanttevredenheid per winkel analyseren en zo de service voor onze klanten nog beter maken.

Per e-mail: product reviews
Afhankelijk van jouw aankoop ontvang je enkele weken na de aanschaf van jouw product een e-mail met de uitnodiging om jouw product te beoordelen. In deze mail vragen we je het product een cijfer te geven en een korte omschrijving van jouw ervaring met het product. Hiervoor gebruiken we uiteraard jouw e-mailadres en naam zodat we de e-mail kunnen personaliseren.
Daarnaast slaan we het product in combinatie met de achtergelaten review op voor analyse doeleinden. Wij streven er naar onze producten zo goed mogelijk te laten aansluiten op de wensen van onze klanten.

Overige e-mailberichten

Persoonlijke e-mailberichten
Indien je daar expliciet toestemming voor hebt gegeven, sturen wij je per e-mail persoonlijke tips, serviceberichten of aanbiedingen gebaseerd op jouw eerdere aankopen. Daarnaast is het mogelijk dat je via e-mail contact hebt gezocht met de Customer Service. De reactie zal dan ook verstuurd worden naar het opgegeven persoonlijke e-mailadres.

Nieuwsbrieven
Indien je daar expliciet toestemming voor hebt gegeven, sturen wij je daarnaast per e-mail regelmatig nieuwsbrieven met de laatste aanbiedingen, inspiratie en trends op het gebied van slapen. Ook deze nieuwsbrieven worden afgestemd op jouw persoonlijke voorkeuren en interesses om de nieuwsbrief voor je zo interessant mogelijk te houden.

Acties

Gedurende het jaar vinden er ook acties plaats. Dit kunnen zowel kortings- als winacties zijn.

Aanbiedingen en kortingsacties
Alle algemene aanbiedingen zijn online terug te vinden op www.wavebymline.nl. Indien er speciale voorwaarden aan de kortingsactie zitten worden deze altijd toegelicht. De kortingen zijn uiteraard zonder voorwaarden toegankelijk voor iedereen. In specifieke gevallen kan er soms een (persoonlijke) korting worden toegekend in ruil voor het afgeven van een aanmelding voor onze nieuwsbrief. In dit laatste geval vragen we altijd expliciet toestemming om je te mogen mailen. Uiteraard kun je zich altijd weer afmelden.

Winacties
Gedurende het jaar houden we ook winacties. Dit kunnen zowel winacties zijn die via social media gecommuniceerd worden als op onze website. Soms doen we ook winacties op beurzen, events of in winkels. Tijdens de winacties vragen we in de meeste gevallen jouw e-mailadres en naam zodat we je kunnen benaderen als je hebt gewonnen. Daarnaast kunnen we in sommige gevallen aanvullende vragen stellen. Dit verschilt per betreffende winactie. Indien je jezelf aanmeldt voor een winactie heb je vaak ook de keuze om je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Hier vragen we altijd expliciet toestemming voor. Een inschrijving voor de nieuwsbrief is nooit een voorwaarde om deel te mogen nemen aan de winactie. De actievoorwaarden kunnen per winactie verschillen. We zullen altijd verwijzen naar de specifieke actievoorwaarden die gelden op de winactie.

Social media

Contact via social media
Je kunt contact met ons opnemen via verschillende kanalen waaronder ook Facebook. Als je algemene vragen over ons bedrijf en/of producten stelt via social media, zullen wij jouw vraag rechtstreeks beantwoorden zonder jouw persoonsgegevens op te vragen.
Als je klachten of vragen hebt over jouw bestelling zullen wij je om jouw ordernummer vragen. Ter verificatie wordt daarnaast om jouw e-mailadres gevraagd waarmee de bestelling is geplaatst. Dit zullen wij ten allen tijden doen via een persoonlijk bericht (PM), dus nooit openbaar. Dit moeten wij altijd checken om uitspraak te mogen doen over jouw bestelling. Hieronder een voorbeeld:

Jij: vraagt ons via Facebook wat de status is van jouw bestelling.
WavebyMline: vraagt je in een persoonlijk bericht (PM), dus nooit openbaar, om jouw ordernummer en ter verificatie het e-mailadres waarmee je de order hebt geplaatst.
Jij: deelt jouw ordernummer en e-mailadres met ons.
WavebyMline: zoekt jouw orderstatus op en deelt deze met je.

Advertenties op social media
We zetten social media ook in om je nuttige advertenties te tonen over onze producten of aanbiedingen gebaseerd op jouw interesses. Deze advertenties worden getoond op basis van cookies. Wilt u meer weten over cookies en welke cookies wij precies plaatsen? Kijk onderaan deze pagina bij het kopje ‘Cookies’. We delen ons klantenbestand nooit direct met Facebook of Twitter.

 

Wat is de juridische grondslag voor het gebruik van jouw gegevens?

Wij mogen alleen rechtmatig persoonsgegevens van je verwerken als wij dat doen op basis van een juridische grondslag. Allereerst verwerken wij jouw persoonsgegevens omdat dit noodzakelijk is voor onze dienstverlening aan je, zoals het plaatsen van een bestelling, het bezorgen van jouw bestelling, het uitvoeren van reparaties en ondersteuning door onze customer service. Daarnaast verwerken wij jouw persoonsgegevens vanwege andere gerechtvaardigde belangen. Zo verwerken wij jouw gegevens om de meest optimale en persoonlijke service aan je te verlenen. Ook kunnen wij een wettelijke verplichting hebben om jouw gegevens te gebruiken, bijvoorbeeld wanneer we fraude vermoeden. Tot slot heb je ons in sommige gevallen zelf toestemming gegeven om jouw gegevens te gebruiken, zoals wanneer je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief.

 

Wie heeft toegang tot jouw gegevens?

DBC Nederland kan gebruik maken van de diensten van derde partijen om je gegevens te verwerken in overeenstemming met deze privacy verklaring. We geven je gegevens alleen door aan andere partijen als dat noodzakelijk is voor onze dienstverlening. De partijen aan wie wij persoonsgegevens doorgeven zijn opgenomen in het overzicht hieronder:

  • Bezorgpartners: zodat we jouw bestelling bij je kunnen bezorgen.
  • Transport: zodat de chauffeur weet op welke plek hij moet aanbellen.
  • Betaalpartners: zodat we jouw betaling aan jouw order kunnen relateren.
  • IT-dienstverleners: zodat de website waarop je bestelt in de lucht kan blijven en je netjes online kunt bestellen.
  • Partijen die reviews verzamelen: zodat jouw ervaring met één van onze producten kan worden verzameld en jouw ervaring andere klanten kan helpen.
  • Media en advertentiebureaus: zodat we je advertenties kunnen tonen afgestemd op jouw persoonlijke interesses en gedrag binnen onze website.
  • Partij die e-mail communicatie afhandelt: zodat we je netjes een e-mail bevestiging kunnen sturen van jouw order/ bezorgafspraak/ serviceafspraak en om je nieuwsbrieven te sturen indien je daar toestemming voor hebt gegeven.
  • Partij die webcare afhandelt: zodat we een vraag, die je ons stelt via Social Media, afgehandeld kan worden.
  • Partij die chatfunctionaliteit op de website afhandelt: zodat we een vraag, die je ons via de chatmodule stelt, afgehandeld kan worden.
  • Onderzoekbureaus die klanttevredenheid of ad-hoc onderzoek afhandelen: zodat we je een uitnodiging kunnen sturen om jouw ervaring op de website, in de winkel of na de bezorging met ons te delen.

Daarnaast kunnen we je, indien je daarvoor toestemming hebt gegeven, vragen om een vragenlijst te beantwoorden over een specifiek doeleinde.

  • Overheid: in het geval van een verdachte situatie zijn wij verplicht om klantgegevens te delen met overheidsinstanties.

 

Geven wij jouw gegevens door buiten de EU?

DBC Nederland kan, om jouw gegevens te verwerken, gebruik maken van de diensten van derden partijen die gevestigd zijn buiten de Europese Unie of gebruik maken van servers die zich buiten de Europese Unie bevinden. Het niveau van het recht op bescherming van persoonsgegevens kan in deze landen lager zijn dan in de Europese Unie.

Om jouw privacy te waarborgen, zal DBC Nederland jouw persoonsgegevens, in overeenstemming met de geldende regelgeving voor het doorgeven van persoonsgegevens naar landen buiten de Europese Unie, alleen doorgeven aan partijen buiten de EU indien de Europese Commissie heeft besloten dat het derde land een passend beschermingsniveau waarborgt en/of indien andere passende waarborgen worden geboden, zoals een adequaatheidsbesluit (bijvoorbeeld het EU-VS Privacy Shield) of ongewijzigde standaardbepalingen inzake gegevensbescherming die zijn goedgekeurd door de Europese Commissie.

Waar worden jouw persoonsgegevens opgeslagen en hoe worden jouw gegevens beveiligd?

DBC Nederland heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of enige vorm van oneigenlijke verwerking. In de meeste gevallen worden jouw gegevens door onze verwerkers opgeslagen op beveiligde datacenters binnen de EU. In incidentele gevallen kan het ook zijn dat jouw gegevens verwerkt worden buiten de EU (bijvoorbeeld in de VS). Voor deze verwerkers waarborgt DBC Nederland altijd een passend beschermingsniveau en/of andere passende waarborgen, zoals een adequaatheidsbesluit (bijvoorbeeld het EU-VS Privacy Shield) of ongewijzigde standaardbepalingen inzake gegevensbescherming die zijn goedgekeurd door de Europese Commissie.

Voor meer informatie over gegevensverwerking buiten de EU bekijk het betreffende onderwerp hierover binnen dit privacy statement hier. Wij hebben onder andere de volgende maatregelen getroffen om bescherming van jouw gegevens te waarborgen:

  • We beveiligen onze website zodat vertrouwelijke informatie versleuteld wordt verzonden;
  • Onze software is geüpdatet en we maken gebruik van een firewall;
  • Toegang tot elektronische systemen is beveiligd met een wachtwoord;
  • Alleen bevoegde personeelsleden/derden hebben toegang tot jouw persoonsgegevens;
  • Het delen van persoonsgegevens met derden doen we via een beveiligde verbinding;
  • We sluiten verwerkersovereenkomsten af met derden die in onze opdracht jouw persoonsgegevens verwerken.

Hoe lang worden jouw gegevens bewaard?

We bewaren jouw gegevens niet langer dan noodzakelijk voor de doeleinden waarvoor jouw gegevens worden verzameld en verwerkt. Daarna verwijderen we alle gegevens die we van je hebben. Of we gebruiken jouw gegevens daarna alleen nog anoniem, omdat we bepaalde gegevens willen gebruiken voor interne analyses en rapportages. In dit laatste geval betekent dat bijvoorbeeld dat we jouw bestelling wel hebben gearchiveerd maar dat deze bestelling niet meer te herleiden is naar jou als persoon.
Dat klinkt natuurlijk eenvoudig, maar hoe doen we dat dan precies in de praktijk? We hanteren verschillende bewaartermijnen, afhankelijk van doel en soort gegevens, waarna we jouw gegevens verwijderen of anonimiseren. Dit zijn de volgende termijnen:

  • Cookies: wij hanteren voor cookies een levensduur van maximaal 24 maanden. De gegevens die wij door middel van cookies verzamelen bewaren wij ook maximaal 24 maanden.
  • Gegevens m.b.t. offertes en bestellingen: wij zullen jouw gegevens m.b.t. offertes en bestellingen bewaren zo lang nodig is om jouw bestelling te leveren. Vervolgens zullen deze gegevens nog voor de duur van de garantietermijn worden bewaard. Na de duur van de garantietermijn blijft jouw order bewaard maar zal deze geanonimiseerd worden zodat deze nog gebruikt kan worden voor analyse doeleinden.
  • Gegevens m.b.t retour en service: wij zullen jouw gegevens m.b.t. retour en service bewaren zo lang nodig is om deze services aan je te verlenen.
  • Klantenservice: indien je contact opneemt met onze klantenservice, zullen wij jouw gegevens maximaal 12 maanden na afhandeling van een klacht/vraag bewaren. Gesprekken met de klantenservice die worden opgenomen zullen maximaal 12 maanden door ons worden bewaard.
  • E-mailberichten: als je jezelf hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief of toestemming hebt gegeven voor het ontvangen van gepersonaliseerde berichten per email, dan bewaren we jouw e-mailadres en de datum wanneer u toestemming hebt gegeven om je te mailen tot de tijd dat je deze toestemming weer intrekt. In sommige gevallen bewaren wij jouw e-mailadres ook als je jouw toestemming hebt ingetrokken, bijvoorbeeld als de garantietermijn van jouw order nog niet is verlopen.
  • Klanttevredenheid: indien je hebt meegedaan aan klanttevredenheidsonderzoeken of product reviews, zullen wij jouw gegevens en beoordelingen maximaal 24 maanden bewaren. Daarna worden deze gegevens geanonimiseerd opgeslagen voor analyse doeleinden.

 

Wat zijn jouw rechten?

Inzage en correctie
Je kunt ons vragen om de gegevens die wij van je hebben in te zien. Neem dan contact met ons op en geef aan welke gegevens je wenst in te zien. Je kunt ook verzoeken om een wijziging of correctie van jouw gegevens door te voeren. Neem dan contact met ons op en geef aan welke gegevens aangepast moeten worden.

Verwijdering
Je kunt ons vragen de gegevens die wij van je hebben te verwijderen. Neem dan contact met ons op en geef aan welke gegevens je wilt laten verwijderen. Wij zullen jouw gegevens na jouw verwijderingsverzoek alleen bewaren als dit nodig is voor de afwikkeling van een bestelling of indien wij wettelijk verplicht zijn om de gegevens te bewaren.

Beperking verwerking
Onder omstandigheden kun je ons verzoeken de verwerking van je gegevens (tijdelijk) te beperken. Bijvoorbeeld als wij nog onjuiste persoonsgegevens van je gebruiken, wij onrechtmatig gebruik maken van jouw gegevens, wij jouw gegevens niet meer nodig hebben of vanwege persoonlijke omstandigheden. Neem in deze gevallen contact met ons op en geef aan welke verwerking je wenst te beperken.

Gegevensoverdraagbaarheid
Je kunt aan ons vragen om de gegevens die wij van je hebben aan jou of andere organisaties over te dragen. Je kunt daarvoor contact met ons opnemen.

Bezwaar
Je kunt altijd bezwaar maken tegen gebruik van jouw gegevens door contact met ons op te nemen en toe te lichten waartegen je precies bezwaar maakt.

Intrekken toestemming
Wanneer een verwerking van jouw persoonsgegevens is gebaseerd op jouw (uitdrukkelijke) toestemming, heb je altijd het recht om jouw toestemming in te trekken. Dit doet geen afbreuk aan de rechtmatigheid van de verwerking op basis van de eerder wel gegeven toestemming. Concreet kun je op de volgende manieren jouw toestemming intrekken:

  • Je kunt jouw cookie instellingen wijzigen.
  • Je kunt jezelf afmelden voor onze nieuwsbrieven via de link onderaan elke e-mail die je van ons ontvangt of door een e-mail te sturen naar onze Customer Service afdeling. Geef in deze e-mail dan het e-mailadres aan dat je graag wilt uit laten schrijven.
  • Je kunt jezelf afmelden voor onze persoonlijke e-mails via de link onderaan elke e-mail die je van ons ontvangt of door een e-mail te sturen naar onze Customer Service afdeling. Geef in deze e-mail dan het e-mailadres aan dat je graag wilt uit laten schrijven.
  • Je kunt jezelf afmelden voor review e-mails. Via iedere (review) e-mail die je van ons ontvangt of door een e-mail te sturen naar onze Customer Service afdeling. Geef in deze e-mail dan het e-mailadres aan dat je graag wilt uit laten schrijven.

Klachten
Voor klachten over jouw gegevens en de bescherming van jouw privacy kunt je schriftelijk contact opnemen met de Data Protection Officer van DBC Nederland.

Per mail: info@wavebymline.nl
Per post: DBC Nederland, t.a.v. Data Protection Officer, Postbus 57, 5400 AB UDEN

Mochten wij er onverhoopt onderling niet uitkomen dan kun je een tip geven aan de toezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens, door middel van een online formulier. De Autoriteit kan naar aanleiding van jouw tip besluiten een onderzoek te starten. Je kunt ook met een klacht naar de rechter gaan.

 

Cookies

Wat is een cookie?

Cookies zijn eenvoudige kleine tekstbestanden die worden opgeslagen op de harde schijf of in het geheugen van jouw computer. Cookies kunnen jouw computer of de bestanden die op je computer staan niet beschadigen. Aan de hand van cookies kun je op onze website herkend worden als je deze opnieuw bezoekt. Wij gebruiken cookies bijvoorbeeld om bij te houden welke producten je in jouw winkelwagen hebt liggen.

Verbeteren van onze website

Daarnaast gebruiken we cookies voor statistische doeleinden. Bijvoorbeeld om te kunnen zien hoe vaak onze website wordt bezocht en welke pagina’s er worden bekeken. Deze gegevens helpen ons bij het verbeteren van onze website.

Relevante advertenties van jouw persoonlijke voorkeur

Indien je ook de advertentie cookies accepteert, kunnen we de door jou bezochte internetpagina’s registreren en vervolgens advertenties op websites van derden of informatie en aanbiedingen op onze eigen webshops op jouw voorkeur(en) afstemmen.

 

Heb je nog vragen?

We hebben geprobeerd alle informatie rondom jouw privacy zo eenvoudig mogelijk en volledig toe te lichten in deze verklaring. We kunnen ons echter voorstellen dat je na het lezen hiervan nog steeds vragen hebt. In dat geval kun je contact opnemen met onze Customer Service. Dit kan op de volgende manieren:

Per e-mail: info@wavebymline.nl
Per post: Wave by M line, t.a.v. afdeling Customer Service, Postbus 57, 5400 AB UDEN
Telefonisch: via 0413 – 33 88 75 (ma t/m vrijdag 08.00 – 18.00, za 10.00 – 16.00 uur).