Retour

Is Wave toch niet het ideale matras voor jou en wil je hem gratis terugsturen? Dat kan op twee manieren:

  1. Bel met ons op 0413-338975.
  2. Vul het onderstaande retourformulier in.

In beide gevallen nemen we binnen enkele dagen contact met je op om een ophaalafspraak te maken. Je hoeft Wave niet opnieuw in te pakken, dus dat scheelt weer.

 

Retourformulier

  • Indien beschikbaar
  • Geef hier aan welke artikelen je wenst te annuleren of retourneren

 

Herroepingsrecht en klachten

Je hebt de mogelijkheid om gedurende veertien dagen na levering, ingaand op de dag na ontvangst, de koop op afstand zonder opgave van redenen te ontbinden. Je kunt hiervan gebruikmaken als je aan de volgende voorwaarden voldoet:

• Je laat ons tijdig (binnen de termijn van veertien werkdagen) schriftelijk weten dat je de koop op afstand ontbindt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het Europese modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. De snelste manier is door contact op te nemen met onze Customer Service.

• Het product is onbeschadigd en zit in indien redelijkerwijs mogelijk in de originele en ongeopende
verpakking.

• Het product is ongebruikt. Heb je meer gedaan dan nodig is om te beoordelen of je het product wilt houden dan ben je aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die hiervan het gevolg is.

• Het gaat niet om een op maat gemaakt product. Als het matras conform jouw specificaties op maat is gemaakt kunnen wij het niet retour nemen.

Bedenktijd

Tijdens de bedenktijd moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Matrassen kunnen alleen retour worden genomen mits het matras naar behoren is gebruikt. Zodra je aan ons (via de Customer Service) hebt laten weten dat je de koop op afstand ontbindt, proberen wij het product zo snel mogelijk bij je op te halen. Hiervoor zal met jou een afspraak gemaakt worden. Houd er rekening mee dat het product wordt opgehaald op het adres waar het is bezorgd. Je ontvangt van ons bericht op welke dag wij het product komen ophalen.

Het zelf terugsturen van het matras is niet mogelijk vanwege de grootte van het uitgerolde matras. Indien je er toch voor kiest om het matras zelf terug te sturen dan dien je binnen 14 dagen, nadat je ons op de hoogte hebt gesteld van de herroeping, het matras terug te sturen.

Het adres waar de geretourneerde matrassen zijn opgeslagen is: Linie 27, 5405 AR, Uden. Het totale aankoopbedrag (inclusief eventueel berekende bezorgkosten) wordt zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen veertien dagen na ontbinding op jouw rekening teruggestort.

U kunt gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).